Allmänt om betalsätt

Allmänt om betalsätt

Att ha betalsätt hos oss på Nordisk E-handel är gratis. Det enda du behöver göra är att teckna ett avtal med någon av betalleverantörerna. Därefter får du uppgifter som du behöver mata in i administrationen.
Är du osäker på vilket betalsätt som passar dig? Här kan du se våra partners inom betallösning och där kan du klicka dig fram för mer information https://www.nordiskehandel.se/nordisk-ehandel/partners

Är du osäker på hur man skapar ett betalsätt? Oroa dig inte! Vi har en manual som beskriver steg för steg om hur man gör, klicka här.

Ifall du har ytterligare frågor eller funderingar så hör av dig till oss på supporten.
Maila till support@nordiskehandel.se eller ring oss på 040-692 50 00

    • Related Articles

    • Skapa eller redigera ett betalsätt

      I denna artikeln kommer vi gå igenom hur man skapar eller redigerar ett betalsätt i administrationen och dess funktioner. För att skapa ett betalsätt Börja med att logga in i administrationen och gå in på Order -> Betalsätt. Tryck på den gröna ...
    • Radera ett betalsätt

      I denna artikeln kommer vi gå igenom hur du raderar ett betalsätt i administrationen och dess funktioner. Förkunskaper som kan vara bra att ha innan du går igenom denna artikeln: Det kan vara bra att tidigare ha skapat ett betalsätt och att du ...
    • Prisinformationslagen - Information om tillkännagivande om prissänkning

      Fråga: Vad innebär det nya kravet om tillkännagivande om prissänkning enligt Prisinformationslagen? Svar: Den 1 september 2022 infördes en ny regel kring hur företag behöver informera om prissänkningar i samband med rea eller andra kampanjer och ...
    • Inställningar för betalleverantör på betalsätt

      I denna artikeln kommer vi gå igenom hur man kan ställer in olika betalleverantörer under betalsätt. För att kunder ska kunna handla i din butik krävs en betalningsmetod som kan slutföra en beställning, där kunden betalar och du får pengarna. ...
    • Mitt fraktsätt eller betalsätt är inte synligt i kassan

      Ett vanlig helpdesk fråga är varför betalsättet eller fraktsätten inte syns i kassan. Denna artikel går igenom hur du kan felsöka så att betalsättet eller fraktsättet är korrekt inställt. Om ett fraktsätt inte syns i kassan: Logga in i ...