Webinar med Innosearch - Marknadsföring i sociala medier

Webinar med Innosearch - Marknadsföring i sociala medier

InnoSearch arbetar med Digital Marknadsföring och hjälper E-handlare att öka sin försäljning genom SEO (Sökmotoroptimering), Google Ads och Sociala Medier. Du som E-handlare kan både få en helhetslösning med samtliga tjänster, men också välja att anlita InnoSearch för enbart SEO, Google Ads eller Sociala medier.

I videon nedan kan du ta del av webinaret vi höll tillsammans med Emma på Innosearch som berör marknadsföring i sociala medier.



    • Related Articles

    • Så skapar du organiskt innehåll för dina sociala medier!

      När det kommer till innehåll i sociala medier, och i all typ av marknadsföring, finns det två olika typer. Organiskt innehåll och sponsrat innehåll. Organiskt innehåll är det innehåll som inte är betalt, alltså ett inlägg som inte är annonserat. Men ...
    • Webinar med Boostified - Marknadsföring

      Boostified är Nordens största nätverk med 18.000 medlemmar som rekommenderar dina produkter/tjänster mot önskad målgrupp.Tack vare deras nätverk och genom deras digitala marknadsföringsverktyg, hjälper de varumärken, butiker och e-handelsföretag att ...
    • Webinar: Google Ads - Hur ska du tänka under en lågkonjuktur med Innosearch

      Vi går mot tuffare tider, rekordhög inflation och höjda räntor som drabbar både hushåll och företag vilket i sin tur skapar oroligheter för hur handeln kommer påverkas framåt. I takt med detta, bjöd vi in till ett webinar tillsammans med InnoSearch's ...
    • Webinar - Allt du behöver veta inför Google Analytics 4 med Innosearch

      Den 1 juli 2023, kommer Universal Analytics att sluta ta emot ny data och helt ersättas av GA4. Därför bjöd vi in till ett webinar tillsammans med InnoSearch, för att diskutera just detta. Tillsammans Johanna Hall och Jonathan Berlin på InnoSearch ...
    • Att tänka på när du annonserar i sociala medier

      Annonser i sociala medier kan vara riktigt värdefullt. Om de riktas rätt och innehåller ett intresseväckande budskap ökar chansen för leads och konvertering. Men vad bör man tänka på när man ska börja annonsera i sociala medier? Vi ger dig en grund ...