Att hantera olika system kopplade till sin webbutik är tidskrävande. Och är det någonting man vet som e-handlare är det att tid är dyrbart. Med Sharespine tillåts e-handlare att fokusera på butikens utveckling istället för att manuellt sköta anslutna program.
Sharespine erbjuder en integrationsplattform som tillåter e-handlare att knyta ihop flöden såsom affärssystem, marknadsplatser och ekonomisystem till sin webbutik. Det sker alltså en synkronisering mellan program som i sin tur minskar dubbelarbete men som också gör e-handlares arbetsdag smidigare. Sharespine:s vision är att automatisera flödet så långt det är möjligt när det kommer till produkt-, kund- och orderhantering.
SHARESPINE <3 NORDISK E-HANDEL
Samarbetet mellan Sharespine och Nordisk E-handel innebär många fördelar för e-handlare anlutna till Nordisk E-handel. Sharespine:s tjänster kan enkelt integreras i anslutna e-handlares webbshoppar. Den kanske allra största fördelen med att använda Sharespine är den tidsbesparing som plattformen innebär. Den ligger till grund för mycket, inte minst om man vill spara in på kostnader och fokusera på andra delar av sin butik.
Men förutom den tidsbesparing som Sharespine möjliggör blir det även betydligt enklare att hanter större orderflöden. I synnerhet om man som e-handlare funderar på att utöka sina säljkanaler på marknadsplatser.
OM SHARESPINE
Sharespine är företaget som skapar värdefulla integrationer för e-handlare. Deras smarta integrationsplattform används av såväl stora e-handelsjättar som nystartade aktörer. Genom att knyta ihop sina flöden sparar e-handlare enormt med tid och resurser - varje dag.
Sharespine erbjuder en kundservice på högsta nivå och med sin expertis hjälper de dig som vill börja använda den smarta synkroniseringen redan idag.
Related Articles
Introduktion till affärssystem
När din verksamhet växer så börjar det bli dags att reducera det manuella arbetet och i många fall så är en integration mot ett affärssystem bland det första du bör se närmare på. Som regel rekommenderar vi att du göra så mycket som möjligt i ...
Hur gör man en inleverans?
Fråga: Jag har beställt artiklar från min leverantör och ska göra en inleverans. Hur gör jag detta? Svar: Detta görs för det mesta i företags affärssystem. Du jobbar då med inleveransen i affärssystemet som i sin tur skickar ut det nya lagersaldot ...
Nshift delivery
Att skicka paket och gods kan vara svårt. Order läggs på hög, du behöver använda olika transportörer, är postnumret till leveransadressen riktigt, hur får jag rätt transportetiketter, behövs det tullpapper till Norge, hur klarar jag returer, kan mina ...
Vilka olika betalsätt erbjuder ni?
Vi samarbetar med ett flertal partners som med fördel kan boosta din webbshop. Bland dem finns färdiga integrationer mot populära betalleverantörer för att du på ett sömlöst sätt kan välja dem om du vill. Vi erbjuder olika betalmetoder och har ...
Systemintegrationer
Med vårt välutvecklade API kan vi integrera din Nordisk e-handelsbutik med dina leverantörer, tredjepartstjänster eller andra system som finns i din verksamhet. Med integrerade system minskas manuell handpåläggning och inleveranser, orderhantering ...