Nshift delivery

Nshift delivery



Att skicka paket och gods kan vara svårt. Order läggs på hög, du behöver använda olika transportörer, är postnumret till leveransadressen riktigt, hur får jag rätt transportetiketter, behövs det tullpapper till Norge, hur klarar jag returer, kan mina mottagare spåra sina försändelser.

Unifauns TA-system är marknadens mest använda system för produktion av transporthandlingar, spårning av gods och EDI-kommunikation för e-handlare. nShift har idag färdiga integrationer mellan TA-systemet, nShift Delivery och de främsta leverantörerna av e-handelsplattformar och affärssystem. nShifts integrerade tjänster underlättar för både dig som e-handlare och dina kunder när det gäller användarvänlighet, hantera transportörer, slå upp utlämningsställe, spårning av gods, returhantering m.m. I nShift Delivery finns bl.a. fem olika lösningar för returhantering.


VILL DU VETA MER OM NSHIFT DELIVERY? KONTAKTA NSHIFT PÅ:
Telefon: +46 10 55 17 676
Kontaktuppgifter: Kontakta dem här!


    • Related Articles

    • Kan man erbjuda kunden att välja utlämningställe i er plattform?

      Fråga: Kan man erbjuda kunden att välja utlämningsställe i er plattform? Svar: Detta är möjligt med Klarna Shipping Assistant om man använder sig av Klarna och nShift. Här kan du läsa mer om Klarna Shipping Assistant.
    • Klarna Shipping Assistant

      Med vår integration till Klarna Shipping Assistant kan du nu erbjuda dina kunder att välja utlämningsställe direkt i kassan. Dina fraktsätt kommer att visas direkt i Klarnas widget. Klarna Shipping Assistant är en tjänst som är tillgänglig via Klarna ...